Saturday 18 November 2017

Nairaland Forex Trade Varsling


JLINE: Kjøp eurusd for en rask 20 pips og selg usdjpy også for samme Tp. Uj på 114.41 (oppføring) som spike ventet på meg lol. øyne på EURJPY EURAUD for lange stillinger. kjøpe dips å legge til posisjon hvis vi får en slik mulighet. vær forsiktig med å fadse usd fremover i hvert fall til NFP-dataene er ute, siden det vil lede oss på sannsynligheten for den neste FOMC-farten. EURAUD en pause over 14017 åpner døren for 14046 til oppsiden. hvert trekk tilbake til 1.3946 for meg ville bli kjøpt (også jeg ville se på GOLDs bevegelse så vel som US30 år for strømning) EurJPY: med motstanden til eur og gradvis svakhet i yenen. Et trekk tilbake til 120,70 ned til 120,14 ville bli kjøpt i min ydmyke mening (men det vet jeg) en pause over 121,15 åpner døren for 121,40. dette gjør de ikke lenge .. JLINE: Kjøp eurusd for en rask 20 pips og selg usdjpy også for samme Tp. Uj på 114.41 (oppføring) Du kommer ned til H1 Lol Du kommer ikke ned til H1 Lol Boss ehn. tingen kommer bare som e være ooo Ikke veldig mye tilgjengelig for å overvåke handler eller observere par atferdsbevegelse. Arbeider med scalping for å få som 60-80pips daglig. Hmmm GJ. Ingen overraskelser jeg tror ea er eyeing 1,3600 hei forex pro og opp kommer pro i huset, kan jeg lett b identifisere som nybegynner i forex trading, jeg er for tiden en demo trader. Jeg trenger en veiledning om hvordan du skal kreditere min virkelige konto, hva du bør vurdere før du kjøper eller selger, hvordan du angir grensen på å miste hvordan du setter inn TP. Og til slutt, hva skal b utnytte meg som nybegynner. Jeg trener på instaforex-plattformen. takk i forveien. Se dette emnet: Gogetta (m) Jeg ønsker deg alle velkommen til FOREX TRADE ALERTS SEASON 16 På samme måte som i går, er 2015 borte. Det er godt å informere deg om at 2015 ikke gikk med tom hånd, det gikk med mye tap, så mange kontoer ble blåst, alt takket være Mr. High Leverage. Det gikk også med mange seier, faktisk store gevinster. Mange kontoer ble doblet med et klikk, og igjen går vår takk til Mr. High Leverage, det dobbelte svinget og, akkurat som Garri Ijebu, en rekke kontoer vokste jevnt. Mange katastrofer skjedde, verdt å nevne er Jan 15 SNB rentebeslutning, ord kan ikke uttrykke hva som skjedde den dagen da det fikk mange forhandlere og meglere pakking. Mange mennesker ble med på markedet og mange igjen. Alle disse og mer er det som skaper oss til å bli en utmerket handelsmann AKA Holy Grail. Imidlertid vil jeg bede alle handelsmenn om å legge seg bak det tapet de hadde i 2015 og starte det nye året på en fersk side. Jeg vil også advare markedsførerne om å holde seg borte fra denne tråden, hvis du trenger å selge en Forex Robot, gå til OLX eller Jumia. Når vi handler i dette nye året, er mitt ønske om at den tekniske, grunnleggende og sentimentala gud for Forex kontinuerlig regner dusjer med grønne pips på oss. Glad, pipful år alle sammen. 17 Liker 1 Del Den vellykkede handleren 1. De vet hvordan de skal kontrollere og administrere deres EMOTIONS. 2. De er RISK MANAGERS 3. De er PATIENT 4. De er DISCIPLINED til slutt, de gir aldri opp. Ønsker deg alt et lykkelig nytt år og en veldig flink 2016. Jeg visste aldri at Karlebolu er historiker, godt arbeid der og til min Ogas i familien, kan i år få oss til å se flere grunner til å le, kan RØD farge aldri vises i vår konto historie, kan vi ha kontroll over våre følelser når vi tar opp utfordringene i 2016 og kan Gud få oss til å hilse for våre medmennesker fremfor alt, vi skal aldri bli offer for noen svindel eller søster, amen. Jeg lover hermed min ubetingede bidrag til veksten og suksessen til denne familien i år. quotFX IS SWEETquot. For diagrammønsterhandlere. Godt nyttår godt nyttår og velstående og fruktbart nyttår. Karlebolu: Jeg ønsker deg alle velkommen til FOREX TRADE ALERTS SEASON 16 På samme måte som i går, er 2015 borte. Det er godt å informere deg om at 2015 ikke gikk med tom hånd, det gikk med mye tap, så mange kontoer ble blåst, alt takket være Mr. High Leverage. Det gikk også med mange seier, faktisk store gevinster. Mange kontoer ble doblet med et klikk, og igjen går vår takk til Mr. High Leverage, det dobbelte svinget og, akkurat som Garri Ijebu, en rekke kontoer vokste jevnt. Mange katastrofer skjedde, verdt å nevne er Jan 15 SNB rentebeslutning, ord kan ikke uttrykke hva som skjedde den dagen da det fikk mange forhandlere og meglere pakking. Mange mennesker ble med på markedet og mange igjen. Alle disse og mer er det som skaper oss til å bli en utmerket handelsmann AKA Holy Grail. Imidlertid vil jeg bede alle handelsmenn om å legge seg bak det tapet de hadde i 2015 og starte det nye året på en fersk side. Jeg vil også advare markedsførerne om å holde seg borte fra denne tråden, hvis du trenger å selge en Forex Robot, gå til OLX eller Jumia. Når vi handler i dette nye året, er mitt ønske om at den tekniske, grunnleggende og sentimentala gud for Forex kontinuerlig regner dusjer med grønne pips på oss. Glad, pipful år alle sammen. Tags: Currentprice, benpuzzy, iheanyiebeneze, fxbomovi, sweetmaris, naijababe, naturetalk, jamce, raycolz84, kirinwa, owliver, Edd1e, surveycash, drpips. endfx1, docus, pipsurgeon, adeniya33, honerio1, jAKpayen, franskmann2, mez, fxstory, moneyy, hovedstader, FxDuke, Ogbroraph, pocapoco88, dorodee, LacoinINC et al. Hvis jeg ikke ringer navnet ditt, må du ikke gi deg noe. Vennligst jeg trenger hjelpen din. Jeg må plassere handel når markedet når et bestemt inngangspunkt. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette siden jeg ikke alltid er på datamaskinen min for å plassere handel på slike tider når det pipnivå eller inngangspunkt er nådd. Er det mulig for meg å lage en forhåndsbestilling på min mt4-plattform som ber om at handelen skal utføres når det pipnivået er nådd. Hvordan gjør jeg det jeg virkelig håper du forstår de tingene jeg skrev her. Venter i vente på ditt svar. Takk skal du ha. Som i 2015 trekker vi nærmer seg, og vi er alle klare til å gjennomføre våre respektive ferietradisjoner, det er en god ide å ta litt tid og se gjennom handelsprestasjonen din i 2015, og se ærlig på hva du gjorde riktig, hva du gjorde galt og viktigst, hvordan du kan forbedre som handelsmann. Den mest frustrerende delen av handelen er ikke å ha en tapt handel eller gå glipp av en god, det er følelsen av å vite at du gjorde noe galt som du visste var galt på det tidspunktet du gjorde det, men du gjorde det allikevel. Denne konsekvente manglende evne til å fikse handelsfeil som du vet hvordan du skal fikse, er vanligvis den største grunnen til at de fleste handlende kjemper og ikke klarer å tjene penger. Så når vi lukker ut 2015 og begynner det nye året, er det på tide å ta oversikt over ting du kan kontrollere i din handel, ting du ikke klarer å kontrollere og tilpasse tradingplanen din, for å holde deg på rette spor for det nye handelsåret fremover. Ikke handel over ferien Det er lurt å ta litt tid fra å handle rundt ferier som jul og nyttår. Markeder er vanligvis veldig stille uansett i disse tider, og likviditeten er lav, så det kan være mye gapping eller merkelig uregelmessig pris handling. Jeg styrer alltid av markedene et par dager før jul og like før nyttår. Hvis du har et grovt handelsår, tar det et par uker i slutten av året, og det er vanligvis den beste medisinen for å komme tilbake, og det er klart at det er nytt år. Den eneste måten å få slutt på en dårlig tap av tap i markedet som ble forårsaket av emosjonell handel, er å bare slutte å handle for en stund, og årets slutt er en god mulighet til å gjøre det. Det er også en god tid å reflektere over 2015-tradingytelsen din og utvikle en plan for å forbedre i 2016, som følgende øvelser skal hjelpe deg med. Ta vare på hva du gjorde rett i år. Jeg er sikker på at 2015 ikke var dårlig for deg i markedet. Legg merke til de tingene du gjorde bra i din handel i år, ikke glem hva de var og hvordan du gjorde dem. Lag notater om hva du gjorde riktig og klapp deg selv på baksiden for disse tingene. Å være disiplinert i din handel i løpet av et helt år er svært vanskelig, og det er en stor grunn til at det virker så vanskelig å få konsekvente penger i markedet. Så, hvis du ble disiplinert, selv med bare visse aspekter av din handelsstrategi, sørg for at du anerkjenner det og fortsetter å gjøre det i det nye året. Jeg vil foreslå å sette et sjekkmarked eller en stjerne ved siden av de delene av handlingsplanen du føler deg trygg på, og at du har vært tro mot hele året i 2015. Ta vare på hva du gjorde galt Nå, heres nøkkelen hva gjorde du Feil i din handel i løpet av det siste året som du kan prøve å fikse i 2016 En klok gammel profesjonell handler en gang fortalte meg, Fokuser litt på dine tapere og enda mindre på vinnerne dine. Det var ikke før noen år senere at jeg begynte å forstå hva han egentlig mente. Det han mente var det fordi hvert øyeblikk i markedet er unikt og det er ingen to handler nøyaktig det samme, det gir ingen mening å tenke på å vinne handler eller bli begeistret for dem, fordi neste gang du ser det samme oppsettet, Resultatet kan være annerledes. Med tap står det samme at neste handel ikke er et tap, så ikke fokuser overdrevet på tapet, men du kan kanskje lære noe av tap hvis det var en du kunne ha unngått. Les denne artikkelen for å lære forskjellen mellom tap du kan unngå og de du ikke kan. Så poenget er at de tingene du gjorde feil i handelen din i løpet av 2015, trolig førte til tap som du kunne ha unngått. Det bør være målet ditt for 2016 å rette opp følelsesinducerte handelsfeil som fører til tap som du kunne ha unngått gjennom riktig handelspraksis. Traders mislykkes ikke fra å holde seg til sin handelsstrategi hvis de bruker en solid handelsstrategi (som prishandling), mislykkes de vanligvis fra å gjøre de samme feilene igjen og igjen og ikke lære av dem. Jeg vet at du vet hva jeg snakker om her, så du må bestemme deg for å gjøre endringen for det nye året. Mye å komme på rett spor med handel handler om bare å ta en beslutning om å bytte for å slutte å handle basert på følelsesmessige impulser som grådighet og frykt og holde fast ved den beslutningen over en lang periode. Formuler en plan for å forbedre Du må alltid bevege deg fremover og utvikle seg, ikke flytte bakover. Forplikte seg til å avslutte de repeterende handelsfeilene som du vet at du kan fikse feil som å handle uten signal, og risikere mer enn du vet du burde legge til posisjoner bare fordi de er i fortjeneste (å være grådige) osv. Dens disse menneskelige feilene lyst som vanligvis forårsaker handelsmenn å mislykkes. Du ønsker å tjene penger fort, med liten innsats, men det er ganske enkelt ikke hvordan verden fungerer, og det inkluderer markedene. Den eneste måten å tjene penger på handel er å ha en handelsstrategi som min prishandlingsmetode, lage en handelsplan fra den og ha disiplin og mental styrke til å holde fast i det over en lang nok periode for å la dine vinnende handler kompensere din tapere. Men hvis du ikke holder fast i din handelsplan, og du vet at du er villig, er nå (slutten av året) den beste tiden til å finne ut av hva du gjorde riktig, feil og finne ut hvordan du kan forbedre, fordi hva du gjør , du vil ikke sitte der i samme stilling et år fra nå og lurer på hvor din handel gikk galt og hvorfor du ikke gjorde noen penger i år. BEST OF LUCK DETTE HANDELSÅRET 2016 Mitt pennspråklige, lykkelige nyttår, er Forex trading en automatisert utførelsesplattform, noe som betyr at du ikke trenger å være der for å utføre handelen din. Gå til mt4-plattformen din, klikk PENDING ORDER (TYPE) i stedet for INSTANT EXECUTION på din nye ORDER. Bruk KJØP LIMIT, ELLER SALG LIMIT ELLER KJØP STOP ELLER SELG STOP for å angi bestillingen din, så snart markedet kommer til det nivået du forhåndsinnstilte, vil bestillingen bli utført. Gå til babypips for å lese mer om disse. tonytony208: Vennligst jeg trenger din hjelp. Jeg må plassere handel når markedet når et bestemt inngangspunkt. Men jeg vet ikke hvordan jeg gjør dette siden jeg ikke alltid er på datamaskinen min for å plassere handel på slike tider når det pipnivå eller inngangspunkt er nådd. Er det mulig for meg å lage en forhåndsbestilling på min mt4-plattform som ber om at handelen skal utføres når det pipnivået er nådd. Hvordan gjør jeg det jeg virkelig håper du forstår de tingene jeg skrev her. Venter i vente på ditt svar. Takk. Gazelle22: EA har allerede stengt over 50 pips i en prosentkonto i dag. Jeg ville ha elsket å dele GBPUSD-signalet, men på grunn av opptatt tidsplan, savnet jeg det. I mellomtiden holder han fast på sin lange posisjon på Usdjpy målrettet 112,65, mens selger EURGBP har blitt satt til å bryte til og med. Jeg vil bare dele tidlige morgen (nigerianske tid) signaler som er når EA åpner handler, det er asiatisk europeisk økt. Kveld vil være for oppdateringer. Fiam. USDJPY endelig flyttet og tok fortjeneste i et glimt av et øye. Bare kort EURGBP er åpen nå Fiam. USDJPY endelig flyttet og tok fortjeneste i et glimt av et øye. Bare kort EURGBP er åpen nå Gratulerer til alle som tok handelen. Som tidligere sagt var det min hensikt å bare dele EA-signalene til fordel for huset og gi et generelt råd om bruk av EA som en erfaren EA-investor. Selv om jeg er ny i huset, har jeg ingen intensjon om å annonsere her. Men ut av ren generøsitet ga jeg på forespørsel fra en utakknemlig Okada mann og annonserte mitt watsapp nummer på første innlegg på 39. ​​siden av dette forumet. Etter den lille feyden med ham åpnet den flomporten til mange som ønsket å bli med i autotrading-programvaren. Så lenge du har tid, følg bare handlingene som jeg alltid skal kunngjøre her på daglig basis. Men vær oppmerksom på at, som med alle handelssystemer, setter handlingsretninger seg fra tid til annen. Det opprinnelige målet er vanligvis mellom 20 og 30 pips. Kald det daglig brød, jeg vil ikke være enig mindre. Imidlertid gjør systemet noen to til tre tillegg på drawdown av hver 40 - 50 pips. I så fall ta fortjeneste og stoppe tapet justeres. Hver drawdown gir dem større mulighet til å tjene penger. Jeg skal alltid prøve å oppdatere i denne situasjonen. Takk og Gud velsigne deg. Gratulerer nok en gang, og så skal jeg fortsette å gratulere huset på daglig basis. eurusd ser ut som et kjøp på nåværende pris mrikay: eurusd ser ut som et kjøp til dagens pris jeg er enig, men handler ikke det cos i morgen er 28. vent på 15mins tf å lukke over .0590 før kjøp la meg risikere dette sett av handler. Eurusd 0590 er en kriterium for meg å lengre, bare et nært over og så kan det komme til .0670 Bare lenge Nzdusd på .7192 risikere bare 20 med målet på .7305. La oss se hvordan dette går JLINE: La meg risikere dette settet av bransjer. Eurusd 0590 er en kriterium for meg å lang, bare et nært over og så kan komme til .0670 JLINE: La meg risikere dette settet av bransjer. Eurusd 0590 er en kriterium for meg å lang, bare en nær ovenfor og så kan komme til .0670 Plassert en kjøp grense på .0581 (pluss spredning) i andre for å komme tidlig. Risiko redusert til 10. EA lenge på GBPUSD og kort på AUDJPY, USDCHF, USDJPY og EURGBP Markedsvolatilitet Forventet før president Trumps Tale Tirsdag 28. februar kl 9.00. EST (4:00 m. Onsdag 1. mars, Server Time, GMT2), vil president Trump adressere en felles konferanse for første gang siden han tok kontor. I en tale som skal overvåkes av millioner av seere i USA og rundt om i verden, forventes presidenten å snakke om sitt presidentskap og ta opp saker som hans planer for helsetjenester, skattesystemet, militæret og målene sine for hans administrasjon. President Trumps tale og hans bemerkninger forventes å forårsake stor volatilitet i finansmarkedene. Dette kan føre til større spred på tvers av mange handelsinstrumenter, mens eventuelle skarpe markedsbevegelser kan utløse Stop-Outs. Av denne grunn anbefaler vi sterkt at du overvåker eventuelle åpne stillinger du måtte ha, og sørg for at du har nok margin på din handelskonto for å beskytte posisjonene dine. Markedsvolatilitet Forventet før president Trumps Tale Tirsdag 28. februar kl 9:00. EST (4:00 m. Onsdag 1. mars, Server Time, GMT2), vil president Trump adressere en felles konferanse for første gang siden han tok kontor. I en tale som skal overvåkes av millioner av seere i USA og rundt om i verden, forventes presidenten å snakke om sitt presidentskap og ta opp saker som hans planer for helsetjenester, skattesystemet, militæret og målene sine for hans administrasjon. President Trumps tale og hans bemerkninger forventes å forårsake stor volatilitet i finansmarkedene. Dette kan føre til større spred på tvers av mange handelsinstrumenter, mens eventuelle skarpe markedsbevegelser kan utløse Stop-Outs. Derfor anbefaler vi sterkt at du overvåker eventuelle åpne posisjoner du måtte ha, og sørg for at du har nok margin på din handelskonto for å beskytte posisjonene dine. Det var fra en av mine store meglere, FXPRO. Har nettopp kjøpt eurusd med mål på .0649 og nzdusd med mål på .7275. ser bra ut. Pipsbasket: Jeg sa her i forrige uke da det ble signalisert at EU vil ri opp fra forrige uke til slutten av denne uken, gjorde det. men det er ikke tid for deg å ha tatt en selgeside. Siden den tiden er det bare et bearish lys dannet blant 7 lys. Faktisk har det stearinlyset blitt etterfylt med 2 ekstra hausseiske stearinlys med tillegg som for tiden danner haustisk stearinlys. Nå som du har tatt selgeposisjonen, vil jeg tro at få fortjeneste ble tatt fra din tidligere posisjon. Imidlertid er trenden fortsatt bullish og kan forbli til mandag eller mer (merk dette), verre kommer til verste, forventer et varierende marked som ikke er virkelig gjennomførbart i denne valgperioden. Hvis jeg var deg, ville jeg ha flyttet stoploss fra rød til blå linjeposisjoner. FOREX er søt når du handler med kunnskap, det gir deg selvtillit til analyse Kapitaler: Hva tar du på EURAUD, jeg har bytt baner til selgesiden. 2 Liker 1 Del Jeg refererte faktisk til din dumme-ass basert på din læring, unlearning n relearning. Du mangler forståelse, jeg har ingenting å si til deg, gå spille annet hvor. Håper alle gjør det bra. Jeg var på et langt forbud mot utløser glade mods etter å ha blitt rapportert av en fyr på en annen tråd for å misbruke ham. Håpe neste uke vil bli bra. Valg ting. olly12: Dette er et annet løp vi hadde i dag, vi gjør det på hvert trekk, takker vi ham. Hei olly12, har du noe imot å dele det enkle systemet ditt. Jeg er offline karthandler også, kanskje jeg kan utvikle interesse for det. Takk Enhver nyttig signalleverandør Hei olly12, har du noe imot å dele det enkle systemet. Jeg er offline karthandler også, kanskje jeg kan utvikle interesse for det. Takk for det sent svaret jeg trenger som sinn for å handle denne sytem. kontakt meg slik at vi kan chatte. blazer234: Enhver nyttig signalleverandør kan snakke bror olly12: kan snakke bror Ok. Så kan vi snakke Ok. Så vi snakker godt Jeg vet ikke ditt erfaringsnivå i virksomheten, men jeg vil gjerne spørre hvilken type handelsmann du er. dag scalper eller lang sikt olly12: Nå jeg vet ikke ditt nivå av erfaring i virksomheten, men jeg vil gjerne spørre hvilken type handelsmann du er. dag scalper eller lang sikt Jeg antar at langsiktig er bedre. Det gjør meg i stand til å fokusere på andre ting bortsett fra Forex. vel, jeg trenger bare 10 pris handling lover å slippe deres nummer her Jeg vil gi deg en ekstra handelsstrategi av renko systemet hvis du har interesse, send dine detaljer (nummer til denne linjen 09038778086) jeg bare 10 personer som elsker enkle ting Typisk for de fleste nigerianere. Som en full tid markedsfører av handelssystemer, etter annonsering deres system, vil de slippe sine telefonnumre eller e-post addy for de som vil quotknow morequot om et handelssystem de sannsynligvis har fra FF med tonnevis av lønnsomme handelssystemer. Hvis du ikke vil dele systemet ditt offentlig, er det greit. Du er ikke forpliktet til å gjøre det. Sletting av kontaktinformasjonen din slik at folk kan lære mer om systemet ditt er en død gave. Jeg vil råde nybegynnere å holde seg borte fra denne figuren så langt som mulig. Pipbasket jeg ser deg. Hold opp gudarbeidet. Det samme gjelder de andre her som har laget denne tråden hva det er i dag gjennom deres uselviske innganger. Flere pips til deg. 4 Liker 1 Del Jeg beklager hvis jeg hadde fornærmet noen ved å si de interesserte burde slippe nummeret sitt. Jeg står til å bli korrigert, jeg sa det fordi ikke alle trenger eller liker renko handelssystem. bare pris handling elskere jeg ringte. Jeg har oppdatert selv min live handel her hva jeg handler. så det er ikke en kraft eller en må de som har den samme ideen og klar til å handle renko, bør slippe deres nummer. Jeg trenger bare tanker slik at vi kan jobbe sammen. Mitt system er gratis og det er online på bloggen min, takk skeendyke: Typisk for de fleste nigerianere. Som en full tid markedsfører av handelssystemer, etter annonsering deres system, vil de slippe sine telefonnumre eller e-post addy for de som vil quotknow morequot om et handelssystem de sannsynligvis har fra FF med tonnevis av lønnsomme handelssystemer. Hvis du ikke vil dele systemet ditt offentlig, er det greit. Du er ikke forpliktet til å gjøre det. Sletting av kontaktinformasjonen din slik at folk kan lære mer om systemet ditt er en død gave. Jeg vil råde nybegynnere å holde seg borte fra denne figuren så langt som mulig. Pipbasket jeg ser deg. Hold opp gudarbeidet. Det samme gjelder de andre her som har laget denne tråden hva det er i dag gjennom deres uselviske innganger. Flere pips til deg. Takk for dette. De fleste av dem danner som om de er pioner i systemet. Kopiere kopi nigga Olly, hvis systemet ditt var gratis, vennligst kontakt meganikken til handelssystemet ditt her på nairaland forex-tråd uten å omdirigere folk til bloggen din. Det betyr bare at du er etter trafikk til bloggen din ved hjelp av ditt handelssystem som en front, for å si det mer nøyaktig som en agn, for å lokke intetanende folk til å fylle det nødvendige gapet mellom bloggernes daglige besøkende. Fortell meg, la det være gratis hvis de må betale deg i retur ved å legge til vekststatistikken til bloggen din gjennom deres besøk som de ikke mistenker, er betaling for den såkalte kunnskapen du har holdt i bloggen din. 4 Liker 1 Del Hvis du elsker renko trading la meg gi deg en lenke til en tråd på FF om renko system. Det ble startet av Ghostbiker og tråden heter Renko Boxes Trade Easy. Her er lenken forexfactoryshowthread. phpt601297 Tråd er fortsatt veldig aktiv og har hatt mange positive kommentarer fra brukerne om påliteligheten til handelssystemet. Hvis det passer deg, bra. Hvis ikke, prøv en annen - til og med Ollys hvis du ønsker det. Jeg sier ikke at systemet hans er lønnsomt, han kan være lønnsomt, men hans karakter av å avsløre detaljene i hans system er det som gjør meg mistenksom på hans sanne motiver. Det mangler ånden av uselvisk hjelp og deling som alltid har vært blodets blod i denne tråden siden begynnelsen. Uten dette ville dette forumet bare være et reklamebord for salg av godt pakkede handelssystemer, ikke forumet for samhandling og deling av kunnskap som det er i dag. 2 Liker 1 Del

No comments:

Post a Comment