Saturday 11 November 2017

Binære Options Trading Metoden


Binær handel Trading Binær alternativer Binær alternativer Trading er enkelt å handle, men vanskelig å mestre. Vår nettside er fullpakket med 100 gratis guider som viser deg nøyaktig hvordan du handler binære alternativer ved hjelp av enkle å forstå skjermbilder og jordforklaringer. Bruk binær metode for å hjelpe deg med å lære grunnleggende om handel, få gratis strategier, handelstips og finn en legit megler som er verdig til din virksomhet. I dag er binære alternativer rødt. Dens hvor de vinnende handlerne raker i kontanter. Overfør knyttneve. Hvorfor Fordi det er enkelt, raskt og kan være lønnsomt. Veldig freaking lønnsomt. Hvis du er god i det. Her er hvor enkelt binær handel er på det mest grunnleggende nivå. Kan du velge riktig fra et eller annet valg Hvis du er riktig, tjener du penger (opptil 85 avkastninger). Det er binær handel. Den ene eller den andre Opp eller Ned Over eller under Berør eller Ikke berør In eller Ut Tenk på spørsmål som: Går OIL opp eller ned i løpet av de neste 15 minuttene Er APPLE eller GOOGLE bedre til å fungere i neste time Er din favoritt lager opp eller ned Er USDEUR-paret flytting Kan GOLD nå en viss pris eller ikke? Hvis du velger riktig, vinner du handelen og tjener penger. Binær Options Trading er så enkelt. Lær grunnleggende om binærvalg Trading Jeg er her for å fortelle deg at du ikke trenger å være en profesjonell handelsmann til å handle binære alternativer og tjene penger. Du kan starte med så lite som 200 på de fleste meglere vi anbefaler. Du kan starte Binær Options Trading med enda mindre på MarketsWorld hvis du vil prøve det med så lite budsjett som mulig. FOREX, glem det. det er komplisert. For sakte. For robotic og formel-drevet. La oss nå være realistiske et øyeblikk og si at mens det er enkelt å handle et binært alternativ, er det ikke så enkelt å velge riktig flertall av tiden. Du må kjenne dine ting, kunne se trender eller reverseringer, eller bare ha det heldig. Hvis du har rett, tjener du penger, og hvis du er feil, mister du noe. Selve kjøp og salg av binære alternativer er så enkelt at den gjennomsnittlige Joe kan handle binærprodukter. En god andel av dem kan gjøre det ganske bra. Noen mennesker gjør virkelig gode penger handel binære alternativer. Du kan være en av dem. Binær Options Trading ble lovlig i USA i 2008, og deres popularitet eksploderte i 2012 og inn i 2013. Hvorfor Fordi de er en forenklet måte å handle aksjer, råvarer, indekser og valutapar. Binær opsjonshandel er rask, morsom og det kan være svært lønnsomt. Jeg snakker om mye penger her i korte tidsrammer. 70-85 returnerer kan gjøres på handler som lukker i timer, minutter og til og med 60 sekunder. Nå, før vi kommer foran oss selv, er det stor risiko involvert. Binarier er høyere risiko og høyere belønning. Slik fungerer det. Vet dette på forsiden. Hvis du liker ideen om langsomt å miste penger, så er binær opsjonshandel ikke for deg. Handelen er for rask pacet. Og risikoen og avkastningen er for stor. Den gjennomsnittlige binære opsjonshandelen online i dag utløper sannsynligvis innen 15 til 30 minutter per handel, med avkastning ofte opp til rundt 85. Men hvis du er en ta bane mindre reist type mann, så handler binære alternativer for deg. Høyere belønninger, høyere risiko. Slik går det. Jeg vet ikke om deg, men jeg vil helst ta et skudd og savner enn sakte bløt meg tørr gjennom inflasjon og skatt. Den gode nyheten er at risikoen din er begrenset og festet på en gitt handel. Du kan ikke miste mer enn du risikerte på handel, i motsetning til forex hvor du kan bli brent med innflytelse og marginanrop. Den enda bedre nyheten er at du ikke trenger å være en finansiell ekspert eller til og med en erfaren handelsmann for å få vellykkede binære opsjonshandler. Selv om du aldri har kjøpt en aksje før, kan du handle binære alternativer og vinne. Du kan alltid bruke bonusen uten innskudd for å studere grunnleggende om handel. Kan du tjene penger binær opsjon handel, virkelig mange mennesker tjener penger hver dag ved å vinne sine binære alternativet handler. Du kan til og med tjene mye penger på kort tid når du handler binære alternativer hvis du er villig til å tolerere risikoen. 70-85 på vinnende handler er en standard avkastning. Du kan få dette med binære alternativer som utløper på så lite som 60 sekunder. Du kan også tape penger. Det er en betydelig risiko involvert med binær opsjonshandel. Mange hevder at det er mer enn andre tradisjonelle typer investeringer. Andre hevder selv at handel med binære alternativer ligner på gambling, eller omslaget til en mynt. Her er det du trenger å vite om å tjene penger med binærfiler. Du må vinne mer enn 50 av handelen din på lang sikt for å være lønnsomt. Avhengig av din nøyaktige avkastning, bestemmer du nøyaktig hva ditt binære batting gjennomsnitt må være. Avkastning er stor 80 Avkastning er sannsynligvis gjennomsnittet på de fleste oppe. Risikoen er stor. 100-85 av handelsbeløpet er i fare avhengig av hvor du handler Fast Trades Det kan være en berg-og dalbane. Pass på at du kan håndtere det psykologiske aspektet av binær opsjonshandel. Ikke alle meglere aksepterer amerikanske handelsfolk. Se US Binary Options Brokers her. Alltid øve med en demo-konto før du kan handel med ekte penger på binære alternativer Handelssteder Starte ut binære alternativer Handel virtuelle penger før du risikerer ekte penger. For å få en demo konto, er alt du trenger å gjøre å gjøre et minimum innskudd hos noen av meglerne som tilbyr demo trading. Gjør deg selv en tjeneste og foreta ditt første innskudd hos en megler som tilbyr en demo konto hvor du kan øve handel i sanntid med falske penger. De fleste alle meglerne krever at du gjør et innskudd for å få tilgang til demo-kontoen. Men du risikerer ikke å eie din egen pengehandel med en virtuell konto. Det er alle falske penger, men ekte opplevelse. Bruk demo-kontoen til å jobbe med dine metoder, teknikker og å teste strategier og teorier. Begynn handel med binære alternativer Mine anbefalte binære alternativer Trading Sites FreeStyle Options Utmerket handelsplattform og de beste 60 sekunders alternativene på nettet. Begynn med 10 minimum investering. Apple-alternativer USA-vennlig, 100 minimum innskudd, 10 minimumshandlinger, gratis demo-konto. høy avkastning og faktisk regulering av et meget legitimt regulerende byrå. Gratis Auto Trade Demo-kontoer 24Option Den høyeste gjennomsnittlige avkastningen du kan finne for FX binære alternativer. 30 sekunder, 60 andre alternativer tilgjengelig. OK alternativer Rask utbetaling (24 timer etter at du har bekreftet), og USA tillatt. Binary Trading Broker Anmeldelser Lær mer om disse meglerne, sammenlign dem og se forhandler tilbakemelding i vurderingene. Binære alternativer Trading Strategy Binær Options Trading Strategy Mangelen på kunnskap mens du utvikler en binær opsjonshandel strategi kan være en alvorlig hindring på veien til suksess. Derfor bør du praktisere metoden din for en stund og overtid dekke alle mulige feil det har. Det er flere tips du kan bruke til å utvikle en strategi. Først og fremst, prøv å lære så mye som mulig om markedene du vil bytte inn. Velg deretter aktiva du vil handle og lære om de faktorene som kan føre til endring av prisen. Er det vanskelig å skape en vinnende binær opsjons handelsstrategi Nei, men det tar mye engasjement. Du kan tilbringe timer med å prøve å lage en metode som gir deg fortjeneste i 9 tilfeller ut av 10. Ikke bli motløs hvis ditt aller første forsøk var en feil. Etter en stund lærer du markedene så godt at en skjult perle kan dukke opp og spare deg. Fortsett å prøve å finne strategien din, men husk at det ikke er den hellige gral for binærfargene. Sjansene for å finne en er minimal. Pluss ingen vil garantere deg fortjeneste. Alt du trenger er å vinne mer enn du mister. Nå bryte ned noen av tingene for å hjelpe deg med din strategi for binære alternativer. Opprette din egen metode med binær alternativer trading strategi Hvis du føler at det er behov for å lage din egen strategi for å være en vellykket handelsmann, er dette stedet du vil starte. Etter at du har sett markeder for en gang og lagt merke til noen tendenser, må du tenke på ting som kan fungere for å vinne noe overskudd. Ikke kast bort tiden din på å prøve å lære mer om detaljer. Se skjønt og analyser tidligere handler. Det vil hjelpe deg å forstå om du er en kortsiktig eller langsiktig handler. Foretrekker du 60 sekunder handler, eller det føles behagelig å handle daglig. Samle all informasjon og gå derfra. Så snart du er klar med det, kan du velge de eiendelene du vil handle. Se diagrammene, og du kan merke noen mønstre som kan være nyttige i fremtiden, eller kan bruke forskjellige indikatorer for å bestemme om det er greit å plassere handelen. Etter en stund skal alt komme sammen for at du skal begynne å teste din strategi. Hvis du finner noe som potensielt kan gi deg fortjeneste, bør du teste det. Det er viktig å sjekke alt før ekte penger står på spill. Binær alternativer trading strategi. Kopier andre handelsfolk Ikke skam deg over det fordi å kopiere andre personers handler er en typisk praksis, og det fungerer virkelig. Ta binær alternativer trading strategi du fant surfing på internett eller mens du leser en bok og gjør din egen testing. Pass på at det fungerer på den måten boken eller nettsiden sier det gjør. Igjen er bevis på handel i testen. Etter flere tester ser du om strategien er vellykket eller ikke. Igjen, bli ikke opprørt hvis det ikke fungerer som du ville. Lag din egen metode ved hjelp av en annen strategi Hvis du er sikker på dine ferdigheter, kan du prøve en persons binære opsjonshandelstrategi og ramme den opp for deg selv. Du kan bruke et glidende gjennomsnitt eller en hvilken som helst handelsindikator for å hjelpe deg. Som alltid er det mange ting du kan gjøre for å forbedre en eksisterende strategi. Men det betyr ikke at du bør gjenoppfinne hjulet. Historien kjenner noen eksempler når folk tok en god ide og gjorde det verre. Som et resultat kan du begynne å tenke at den opprinnelige strategien ikke er bra. Du kan alltid bytte mellom strategier. Teste en binær alternativer trading strategi Aldri noensinne hoppe over dette trinnet, fordi å teste en binær alternativer trading strategi kan spare deg for tonnevis av penger. Hvordan tester jeg strategien Bare åpne en binær handelsdemokonto og kom i gang. Den eneste lille anbefalingen er å laste ned en kartleggingsprogramvare for å se prishandlingen. Ta de to sammen og start testingen. Binær alternativer trading strategi. Konklusjon Sannheten er at det ikke finnes en-boks-strategi. Det er imidlertid en rekke strategier tilgjengelig nå eller bare venter på å bli opprettet. Mens du utvikler en strategi, tar du hensyn til hvilken type handelsmann du er og rammer denne strategien i samsvar med dine behov. For å teste bruk din demo-konto og ikke tvinge noen ekte penger inn i etableringsprosessen. Når du får en lovende tendens, løp med det og se om det kommer til å være lønnsomt. Etter en stund når du ser at strategien du utviklet fungerer, så vær sikker på at du er i god form. Hva våre abonnenter sier om binære opsjonshandelstrategi What8217s opp, alt går bra her og selvfølgelig deler alle fakta, det er virkelig utmerket, fortsett å skrive. Vinner mer enn 400 på 20 minutter uten at det er risiko for det. Vanskelig å tro det. det er ikke mer, det er utrolig det er det Heres en liten video på 5 minutter som jeg viser deg i live, hvordan alle kan vinne mye penger enkelt, i mindre tid og uten noen risiko. Testimonials Først av alt, jeg liker å takke denne nettside eieren jeg hørte om binære alternativer, men det så så hardt at jeg var redd for å starte. Faktisk ville jeg ikke tape penger. Jeg fant nettstedet ditt, og jeg forsto så lett at jeg prøvde med metoden din og til slutt vant jeg. Du er helt overbevist om at jeg skal handle, så jeg vil ikke stoppe der. Takk skal du ha. Hei alle Du vil ikke tro på meg hvis jeg forteller deg at med dette nettstedet vant jeg mer enn 1000. Jeg pleide å handle på mange plattformer, så jeg vet allerede hvordan jeg skal handle. Men i går handlet jeg akkurat som det forklarer på dette nettstedet, og jeg handlet 3 ganger i samme dag. Jeg var så spennende at du ikke kan forestille deg. Du bør prøve med denne metoden, virkelig det er et flott nettsted Hei folkens Hva et utrolig sted. Jeg trodde det var vanskeligere enn det. Til slutt liker jeg binære alternativer. Jeg har ikke så mye tid, så jeg handlet 2 dager siden, men lytt. Det betalte en restaurant med min kone, så jeg tror neste måned jeg prøver igjen. Forresten handlet jeg på Apple-handlingen på grunn av de nye nyheter, men det er fortsatt mange eiendeler. Jeg lar deg oppdage det. En slik enkel nettside jeg tjente min lønn. Jeg handlet bare et par timer, så hvordan er det mulig? Disse metodene er så ekte og nyttige. Jeg valgte en av meglerne anbefalt fordi jeg ikke visste hvilken som var best. Nå vil jeg ikke endre for noen andre plattformer det er sikkert. Mer enn det, dette nettstedet bør være den første som Google har foreslått fordi det er fantastisk. Anonym: Hei Jeg er en handelsmann siden år så jeg vil ikke si navnet mitt, men jeg hørte om denne metoden, og jeg ønsket å prøve. Det fungerer ærlig. Jeg genererte fortjeneste som jeg aldri tjente så mye penger på samme dag. Jeg kan også sertifisere at det for eksperter som for nybegynnere er lett å forstå og ikke komplisere å bruke det. Handel og du vil se. Til forhandlere, Les det du vil le. Jeg snakket med vennen min om dette nettstedet og denne metoden fordi jeg bare ville bry henne, jeg vet shes så egoistisk med penger. Jeg var sikker på at hun aldri vil prøve det i hennes liv, for skummelt å tape penger, men jeg kan sverge at hun besøkte dette nettstedet om natten og om morgenen møtte vi på jobb. Jeg kan til og med huske hennes ord: Jeg vant kjære, jeg vant 500 Kan du tro det for første gang. Jeg begynte å handle binære alternativer for 3 måneder siden. Jeg vant vanligvis 2 handler ut av 5, men for en måned siden begynte jeg å bruke denne metoden og det forandret livet mitt: Nå vinner jeg hver måned 4 handler ut av 5. Som et eksempel, satser jeg 200 nedover på EURUSD og jeg gjort 160 av fortjeneste, noe som betyr at jeg fikk en avkastning på 360. Gå og handel, vil du ikke bli skuffet. Rull over teksten for å stoppe blaen Her tre trinns metoden: - Trinn 1: Abonner på en trading online plattform Abonner på handelsplattformen OptionSmarter Det er mange andre, men dette er min favoritt, støtten er på fransk og de er de bare en til å betale gevinster på 48 timer uten å stille mange dokumenter. Du kan også åpne en konto på StartOptions hvis du vil teste andre. Det er en virkelig god plattform, men de spør en identitetsvalidering før handel. - Trinn 2: Forstå og anvende trender metoder Metoden innebærer å handle binære alternativer. Handel på binære alternativer er veldig enkelt å forstå. Vi ber deg bare én ting, velg mellom: Sett et lager oppover eller nedover i en tidsperiode mellom 10 og 30 minutter. Du vinner mellom 171 og 185 av investeringen din for hver vinnende handel. Handelsmetoden jeg brukte er veldig enkel. Vi må følge trender. Denne strategien brukes av eksperter som handler og anerkjennes for effektiviteten. Metodene er å analysere markedssvingninger og å finne markedstrender. For dette skal vi bruke grafikk, tilgjengelig på hver binær opsjonsplattform, som gir oss, i levetid, aksjemarkedstrendene. Etter hvert som et marked er ustabilt, vil det grafiske diagrammet også ligge i en zigzag, så i dette tilfellet er det ingen trend og det er bedre å ikke ta noen risiko for å satse på denne aktiva. Bare fordi et marked er stabilt, og mer vil grafikkdiagrammet være rett og lineært. Så i dette siste tilfellet snakker vi om en trend. Denne trenden kan være eller nedover hvis grafikkortet viser ned eller oppover hvis grafikkartet viser seg. Hvis vi i løpet av de siste 30 minuttene gjenkjenner en oppadgående eller nedadgående trend, er sannsynligheten for at denne trenden fortsetter, større enn sannsynligheten for at denne trenden vender tilbake, fordi det avhenger av alle finansmarkedskunder, som investeringsfond, banker, etc. Du bare trenger å sette en handel på trender kontinuitet (oppover eller nedover) for å vinne de fleste av handler. For å gjenoppta: Hvis jeg ser en nedadgående trend, satser jeg nedover, og hvis jeg ser en oppadgående trend, satser jeg oppover. Her er de forskjellige mulige trender - Trinn 3: Invester de beste beløpene Selvfølgelig er det umulig å vinne alle dine handler, og dette, selv om du følger metoden. Ingen kan late som å generere fortjeneste på hver bransje. Men min strategi vil gi deg muligheten til å generere mye mer vinnende handler enn å miste handler, noe som til slutt vil hjelpe deg med å vinne. Og så betyr det at det vil være mulig å ha en dårlig dag hvor du vil kjenne fryktelige handler serier. Derfor er dette grunnen til at det er en forpliktelse til å respektere en viktig regel på dine investeringer ved handel: Hver innsats bør ikke være mer enn 10 av din kapitalinvestering. Eksempel: For 200 på kontoen din må hver åpen posisjon være maks. 20 For 500 på kontoen din, må hver åpen posisjon være maksimalt 50 For 2000 på kontoen din må hver åpen posisjon være maksimalt 200 osv. Hvis du respekterer alle disse trinnene så du vil ikke ha noen dårlige overraskelser. Lykke til alle. Nå er det din tur til å handle. Noen viser seg å overbevise sist sterkere scepticals: Her er skjermbilder av mine siste økter på OptionSmarter og en av mine tilbakekallingsspørsmål ofte spurt 1. Hvorfor gi metoden min istedenfor å holde den for meg Først og fremst har jeg ikke noe å tape ved å tilby min metode fordi den eneste vinne penger på lager, så vi kan være milliarder til å vinne 3000 i en måned ved hjelp av denne metoden som kan være støv i vinden sammenlignet med milliarder euro som utveksles hver dag på lager. Det er derfor jeg ikke har noen grunn til å holde det for meg. Den andre grunnen er at jeg lærte meg selv denne metoden på internett. Jeg var litt skeptisk før jeg prøvde det, men konseptet så ærlig ut, så jeg testet det, og jeg hadde rett, fordi dette nettstedet endret livet mitt. Jeg får faktisk mer enn 3000 euro måneder og jeg er arbeidsløs, noe som betyr at jeg har så mye fritid som jeg vil bruke pengene mine, nesten ikke vant (lol). Hvis nettsteder som dette ikke eksisterte, kunne jeg ikke ha noen sjanse til å prøve og jeg ville passere gjennom en viktig ting, så jeg bestemte meg for å lage også min egen nettside for å gi andre mennesker som meg muligheten til å vinne penger enkelt. I livet passerer vi ofte gjennom gode muligheter uten å se noe og det er synd, så jeg håper at dette nettstedet vil hjelpe maksimalt folk, og at disse også vil dele det med andre. 2. Er vi sikre på 100 for å vinne penger med denne metoden På lang sikt ja, er dette utført anerkjent i handelsverdenen, og det fungerer bra når det følger. Du må være realistisk, min metode hjelper selvfølgelig med å vinne de fleste handler, men sjansen eksisterer fortsatt. Det betyr at noen ganger vil du miste affiliates handler i tilfelle uheldig dager, derfor må du alltid være forsiktig med å ikke satse for mye penger på samme tid. En maksimal innsats på 10 av kapitalen din er en forpliktelse til å veksle den uheldige trenden, som for øvrig kan være for alle. 3. Hvordan hjelpe denne metoden å være populær til maksimalt folk Du kan enkelt hjelpe meg å få denne metoden til å bli populær for mange mennesker ved å sette den på Facebook og forklare for alle vennene dine hvordan de kan vinne penger enkelt, enten ved å gi en gave som hjelper deg å kjøpe reklameplasser for å berøre maksimalt folk. Takk på forhånd. Det er viktig å merke seg at metodene vi anbefaler, brukes av profesjonelle handelsmenn hver dag. Fra dette perspektivet bør informasjonen som presenteres på dette nettstedet ikke betraktes som en garanti for inntekt eller annen form for løfteansvar. Vårt råd er kun til veiledning. Glem aldri at opsjonshandel, som enhver type markedsinvestering, innebærer risiko. Vi anbefaler absolutt å lese nøye gjennom de generelle vilkårene for en binær opsjonsplattformer før du foretar noen form for innskudd. Testing av handelsmetoder Binær alternativer Testing 101 Velkommen til den fantastiske verden av binære alternativhandel. Det er en spennende, fartsfylt verden, men du har tatt deg tid til å bremse og teste dine handelsstrategier før du går live. Nybegynnere er ofte så ivrige etter å komme i gang at de ender opp med å hoppe over dette kritiske trinnet i prosessen. Hva skjer når du bestemmer deg for å gå rett fra tegnebrettet til en levende handelssituasjon med ekte penger. Resultatet er det samme hver gang: Du vil miste penger før eller senere, og sannsynligvis alt. Binær opsjonshandel kommer bare med muligheten til langsiktig suksess for de som er villige til å investere i den. Det betyr mer enn bare å investere pengene dine. Det betyr også å investere tid og energi i læringsprosessen. Forhåpentligvis på dette tidspunktet har du lest opp på pengestyring og handelsstrategier. Hvis du ikke allerede har en handelsmetode og en handelsplan, vil du begynne å formulere dem først. En handelsplan dekker alle aspekter av din handel, inkludert din metode, din plan for pengehåndtering, de dager og tider du vil handle, og hvordan du vil spore fremgangen din og vokse som en handelsmann. En handelsmetode eller - system er et sett med regler for faktisk plassering og avsluttende handler. En metode kan være basert på tekniske indikatorer, prismønstre, grunnleggende analyser eller annen form for studie. Alt kan se bra ut på tegnebrettet. Som en ny handelsmann kan du tenke at handel er veldig intuitiv. Intuisjon spiller sikkert en rolle i handel for mange handelsmenn, men det bør ikke være det eneste og eksklusive grunnlaget for handelen din. Du bør aldri misforstå teori for praksis, og tro at du er ekspert på sistnevnte fordi du er en ekspert på det tidligere. Hvis du forstår hvorfor en bestemt handelsmetode fungerer (eller skal fungere), er det utmerket. Det vil hjelpe deg å holde lønnsom i det lange løp. Men husk, ikke alt som fungerer i teorien, oversetter til den virkelige verden, og det er derfor du må teste. Testing har faktisk to roller. Den første rollen er å teste din handelsmetode. Du får vite om metoden din egentlig ville ha jobbet tidligere og om det er sannsynlig å jobbe i nåværende forhold uten å risikere ekte penger. Den andre rollen er å teste deg selv. Du kommer til å oppdage hvilken type handelsmann du er, hvordan dine følelser og ferdigheter påvirker din egen handel, og om systemet du har valgt, passer for din handels personlighet. Du kan kanskje tro at du vet alt du kan om deg selv, men som du vil oppdage ved testing, er det en lang og ofte overraskende oppdagelsesreise å lære om handelen din. Det er ingen unnskyldning for ikke å teste ut en demo-konto. Lær hvorfor Backtesting Den første typen testing du sannsynligvis vil gjøre, er backtesting. Dette refererer til å teste ditt handelssystem på historiske data. Du kommer til å trenge å bli satt opp med kartleggingsprogramvare for å gjøre dette. Jeg anbefaler MetaTrader 4 eller en lignende plattform som gir deg mulighet til å se detaljerte diagrammer, se hvilken som helst tidsramme du vil ha, tilpasse utseendet til diagrammene dine, og plasser nyttige indikatorer som lar deg se hva som skjer i markedet. Hvordan du oppretter diagrammene dine, vil avhenge av hva handelssystemet ditt krever. En grunnleggende analysehandler kan ha et par indikatorer for kontekst, men ellers trenger det ikke mer veiledning på papir. En teknisk analysehandler kan ha bare et par indikatorer eller mange indikatorer, avhengig av systemet. En prishandler kan også ha noen indikatorer for veiledning (eller ikke). Lagre diagramoppsettet som en mal slik at du enkelt kan legge over alle innstillingene og alternativene på et nytt diagram du åpner. På den måten trenger du ikke å opprette manuelt hver gang du vil se en ny ressurs eller tidsperiode. Dette vil spare mye tid som du gjør testingen din. Hvordan fungerer det? Rett bare tilbake i tid til en tidligere dato, og se så langt på høyre side av diagrammet ditt. Tenk deg at du har reist tilbake i tid, og den siste linjen du ser på høyre side er den siste linjen som har dannet, og det er ingenting utover det. Deretter går diagrammet frem en linje om gangen, og ser på hver linje som den danner. Når du ser et handelsoppsett (som definert av dine handelsregler), registrer du en oppføring hvis du vil ta en i virkeligheten. Legg merke til utløpsperioden du vil akseptere (dessverre er dette variabelt i virkeligheten og vil redusere nøyaktigheten av testingen din, med mindre du bruker Option Builder til å tilpasse utløpsperioden noen meglere tilbyr dette, mens andre ikke gjør det). Trinn diagrammet forover en linje om gangen, og forestill deg at du er i handelen. Lukk tidlig hvis du ville i det virkelige liv, og ikke hvis du ikke ville. Ta opp det ærlige resultatet av handelen når det kommer til en slutt. Ville du ha vunnet eller tapt Du bør gjøre nok av disse til at du kan etablere faste mønstre og enkelt beregne statistisk informasjon om gevinstprosent, størrelsen på dine gevinster og tap, og mer. Jeg anbefaler at du registrerer dine gevinster og tap i et regneark og deretter regnearket beregne denne statistikken for deg når du drar. På den måten kan du kontinuerlig følge fremdriften din, ta notater, endre ting som du trenger, og jobbe for å forbedre fremdriften din. Hvis et system ikke fungerer i det hele tatt opp til forventningene dine, kan du skrape det og flytte til en annen. Hvis du får gode resultater, kan du jobbe med å identifisere måter å gjøre systemet enda bedre. Hvor mange backtest-handler er nok Det avhenger av handelsmannen i noen grad, men jeg foreslår å gjøre minst 50. Et par hundre er enda bedre. Dette vil ikke ta deg så lenge når du kommer inn i en rytme. Det kan hende du må gjøre ganske mange backtests for å finne et lønnsomt system, men se på det på denne måten: Kan du forestille deg hvor mye penger du ville ha tapt hvis du hadde hoppet over denne fasen Som du går, vil du kunne beregne det nummeret , og sjanser er at det vil være nok alt for å overbevise deg om å fortsette å gå til du er lønnsomt på papir. Demo Testing Demo testing er et annet viktig skritt i å bli en vellykket handelsmann. Hva er demo-testing Dette er hvor du tar et system som testet godt på historiske data og begynner å teste det i sanntid online uten å investere ekte penger. Du kan lese mer om det i vår artikkel om emnet, der vi også introduserer deg til ulike binære opsjonsmeglere som har et sterkt rykte og tilbyr en demo-konto til nye handelsmenn. Når du åpner en demo-konto, får du en bestemt mengde virtuell valuta som du skal handle med. Du vil få til å bruke nøyaktig samme grensesnitt som du ville for handel med ekte penger, men uten risiko. Du vil angi og avslutte handler på nøyaktig samme måte som du ville hvis du handlet med ekte penger, og resultatet blir nøyaktig registrert i din virtuelle kontosaldo. For nye handelsmenn kan dette være en nyskapende opplevelse. Hvorfor er det viktig å demo test Kort sagt, vil du finne ut om systemet ditt fortsatt fungerer i dagens markedsforhold, og også om du vil kunne handle i sanntid uten komplikasjoner. Odds er at du faktisk vil støte på en rekke komplikasjoner under testen, men det er mye bedre å løse disse uten ekte penger på linjen. Lær hvordan du handler rundt en travel timeplan, håndtere merkelige markeds timer, og håndtere de følelsesmessige oppturene og nedgangene i handel uten å miste penger. Nok en gang vil du nok være veldig takknemlig når du begynner at du valgte å handle på papir først, siden du sannsynligvis vil møte en rekke hindringer og tap før du begynner å vinne konsekvent. Når du vinner pålitelig og regelmessig, kan du utvikle seg til handel med ekte penger og profitt. Start handel nå

No comments:

Post a Comment