Sunday 22 October 2017

Forex 4 Timers


Forex trading strategi 32-en 4-timers MA Trends. Submitted av brukeren 29. juni 2010 - 16 48.Sendt av Egudu. Dette er Egudu, jeg vil gi dere et kult system, og det er enkelt. Indikatorer 5 SMA søkt å lukke , 14 SMA brukes til å lukke og EMA på 144 og 169 brukes på close. Time Frame 4hrs only. The 144 og 169 gir retningen av trend, jeg mener når 144 over 169 det er en opptrend og hvis under det er downtrend. You bruker 5sma å gå inn i markedet i retning av trend mens du bruker 14sma å gå inn mot trenden. I retning av trenden gitt av de to ema, når et stearinlys lukkes under 5sma for en selger og over det for et kjøp , mens hvis det går mot trenden som gitt av emaen når et stearinlys lukkes under 14sma, skriver du en selger og over den for en buy. Stoplossing er alltid den høye av signallyset eller lavt. Nå er dette systemet ganske kult og flott, forslag og spørsmål er velkommen takk. Jeg har vedlagt diagrammer for visuals.4 Time RSI SuperTrend Forex Strategy. This er en typisk trend som følger forex-strategien utformet for 4 timers diagrammer Du kan bruke den på de mest populære valutaparene Reglene er veldig enkle å forstå Lykke til. Indikatorer SuperTrend, Relativ styrkeindeks RSI, Fisher Tidsramme s 4 Timediagram Handelssessjoner Alle Valutapar USD JPY, GBP USD, AUD USD, EUR USD, USD CHF, USD CAD. USD JPY 4 Timediagram Eksempel. Supertrend linje må være grønn opptrending market. RSI 14 berører 70 level. Fisher grønn bullish trendbekreftelse. Skriv inn KJØP-handel. Sett et 75 pipstopp-tap og 100 pip-prismål. Viktig Avslutt alltid kjøpshandelen når Supertrend-indikatoren endres fra grønn til rød farge. Handelsresultat USD-4-timers diagrammet ga oss 4 signaler, 2 kjøper og 2 selger for en total fortjeneste på 125 pips Den siste selgerhandelen er fortsatt åpen. Supertrend-linjen må være rød nedadgående marked. RSI 14 berører 30 nivå. Fisher rød bearish trendbekreftelse. Skriv inn SELL trade. Place et 75 pip stop-tap og 100 pip pris mål Viktig Alltid gå ut av selger handel når Supertrend indikatoren endres fra rød til grønn color. Related Posts. Download Forex Analyzer PRO gratis i dag. Brand nytt Forex System med super nøyaktig Og Fast Signals Generating Technology. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og salg signaler rett på diagrammet ditt med laser nøyaktighet og ALDRI REPAINTS. Up til 200 Pips hver dag. Kjøp og selg Forex Signals. Advanced Daily Range Detection. Email Mobile Trading Alerts. No Repainting Eller Lagging. We respekterer alltid ditt privatliv at. Trading 4hr Charts. The 4-timers Chart. No, dette er ikke en Timothy Ferriss kampanje eller ny bok, men en undersøkelse av 4 timers diagram, sammen med hvordan og hvorfor jeg anbefaler bruke det til din pris handling trading. If du er i begynnelsen eller utviklingen stadier for å lære å handle forex markedet, anbefaler jeg definitivt å lære å lese pris handling av 1 time, 4 timer en daglig tidsramme For våre formål, Vi vil konsentrere seg om 4-timers diagrammet. Noen fordeler ved 4-timers tidsramme. Prisutvikling er resultatet av ordrenstrømmen Summen av alle kjøps - og salgsordrer Det betyr virkelig ikke hvorfor folk kjøper og selger, eller om de kjøper og selger , hva er viktig er hvem som har dominerende kontroll over markedet, hvor er markedet mest sannsynlig å gå, og hvordan kan vi handle det. Med det som er sagt, kan noen få minutter med prishandlinger oftere enn ikke, representerer et falsk trekk, kanskje toyota kjøper noen dollar med jpy og har sannsynligvis noen vesentlig kraft bak den for å kjøre markedet, ta med andre spillere, og bli starten på et stort trekk. tenk på hvor mange 1min, 3min, 5min, 10min, 15min , eller til og med 30 minutter med pris handling gjennom dagen vil virkelig være representativ for et stort trekk og drivkraften i løpet av dagen. Nå, tenk på 4 timers diagrammet Uansett hvordan du skar det, 4 timer er halvparten av en handelssession for det meste For enhver handelssesjon vil et 4-timers stearinlys representere en stor sum av bestillingsflyt, følelser, fortsatt eller vedvarende kjøp av salg osv. Hvis en avvisning skjer på et 4-timers diagram, representerer det sannsynligvis et stort avslag fordi det for å opprettholde dette avslaget, måtte markedet lukke hele 4-timers lys mens opprettholde avvisningen til slutten Hvis den avviser i løpet av 4-timerslyset, men lukker nøyaktig hvor det avvises, så var det ikke så viktig fordi det ikke kunne opprettholde den avvisningen i tid. Tid er en kritisk komponent når man leser prishandling og representerer ordreflow. I mange tilfeller er jo lengre prisen reagerer avviser et nøkkelnivå, jo lengre det holder fra den avvisningen, jo sterkere kan det være. Selvfølgelig er prishandlingen konteksten som fører opp til den nøkkelen og informativ, så sørg for å forstå dette. Men hvis et nøkkelnivå kan opprettholde retningsbevegelsen i 4 timer i motsetning til 5 minutter, da måtte det gjøres gjennom økt ordrestrøm og deltakelse fra markedet. Det kommuniserer det var flere spillere og mer penger bak dette trekket. Men på en 5mi n lys eller en 1min lys, kan dette ikke være noe og representerer liten meningsløs ordningsstrøm uten reell potens bak den. Det kan være et resultat av litt mindre fortjeneste, noe som skaper en negativ tilbakemeldingsløyfe når det gjelder rekkefølge og prishandling. Gjør dette for 4 timer og hold det i nærheten, og vi snakker mer deltakelse, ordre, penger og deltakere. For pris for å opprettholde en bestemt pris handler flytte for 4 timer betyr det uansett hvor mange spillere, følelser og ideer det deltok i markedet, det dominerende temaet holdt i halvparten av handelssesjonen og ganske lang tid. Men på en en tidsramme, en 5min eller 30min tidsramme, kunne disse trekkene være enkel støy som kan flytte markedet opp til 30pips uten å ha noen stor kraft bak den Tenk på hvor mange 5 min lys mellom NY lukkes og Tokyo åpner og hvor mye ordningsflyt vil virkelig være bak det. Tenk på hvor mange 1 min og 3 min lys vil være mellom 3. og 4. time t han london økt hvor volatilitet og piper generelt faller og hvordan de vil representere mindre ordreflyt og deltakelse Da vil du se hvor ineffektive disse lysene kan være og hvordan hva lesingen din har svært liten betydning. En og to Bar mønstre. Fortsatt med den logikken , for de som handler rene prishandlingsmønstre, som en innvendig bar som er et 2 bar mønster, vises på en 1min, 3min, 5min eller en 30min tidsramme, er det mye mer sannsynlig å være helt meningsløs enn en innvendig bar som viser opp på en 4 timers tidsramme. Tenk om det, hvis prisen holder seg innenfor forrige prisklasse på et 5min lys, kan det bety nesten alt og være et resultat av en klesvaskliste av ordningsflytmiljøer og situasjoner 5mins av pris går ingen steder kan bety noe og har svært lite retning på kommende bestillingsflyt. Men søk en innvendig linje på en 4 timers tidsramme, og du snakker 4 timer med prishandlinger som holdes i et område for nesten en halv handelssession. Det betyr n uansett hvor mange spillere som deltok i markedet, var ingen i stand til å bryte forrige prisklasse for en hel 4 timer som forteller deg en pris var ganske undertrykt, b svært lite retningsbestemt kontroll i markedet, c svært liten deltakelse Det er mye mer kommunikativ i form av informasjon enn noen som går forbi 5 minutter. Markedet kan være i en dominerende trend, men være ganske enkelt pause for 5 minutter fordi det kommer til lunsjtid, det var noen kortsiktige motbestillingsstyrker i markedet som raskt vil bli absorbert, litt fortjeneste tar igjen, en negativ tilbakemelding loop på pris handling og dermed ikke bra for handel Teknisk, for et innvendig bar mønster, ville du være å basere din beslutning om 8hrs av pris handling siden et innvendig bar mønster er et 2 bar mønster dermed 8 timer, så Det er mye mer informasjon i dette da et innvendig strekkemønster på en 5min tidsramme 10mins av pris handling. Dessuten, for å få noen ekte betydelig mengde data med bekreftelse og videreføring av ord er flow og pris handling, trenger du langt mer 1min, 3min og 5min lys for å sørge for at støyen blir filtrert ut. Det betyr at flere bevegelige deler og flere variabler for å administrere Kontrast til 4-timers diagrammet hvor ett lys eller to kan gi deg alt informasjon du trenger for å gjøre en handel mens du filtrerer ut eventuelle støy og meningsløse prisfluktueringer. For en interessant historie om meningsløse prisfluktuasjoner, sørg for å sette inn et spørsmål i kommentarfeltet nedenfor og jeg vil fortelle deg en historie som vil blåse. I Konklusjon. Som vi kan se, når vi handler og leser pris handling, vil et 4-timers lys gi oss mye mer informasjon, og få et renere utseende og føle det enn et 1min, 3min eller 5min diagram. Dette vil gjøre det enklere for deg i din læringsprosess som du skal ta avgjørelser av mindre falske signaler, mer informasjon og renere diagrammer. De 1, 4 og daglige tidsrammer vil ha en større kommunikativ verdi om retning, klare støttemotstandsnivåer, hva er en nøkkelrekke , som er i kontroll, mens du filtrerer ut støy og meningsløs ordningsflyt og prishandling Dette vil gi deg mindre forvirrende informasjon i begynnelsen, og lære deg å være tålmodig med din handel. Når du har utviklet dine ferdigheter, har du noen erfaring og trygghet under beltet ditt, det er virkelig opp til deg derfra, hvordan du vil handle, om det er på de mindre tidsrammerne 1 min 30 min eller større tidsrammer 1 time, 4 timer og daglig På det punktet er det et spørsmål om stil og liv - stil. Men det bør bemerkes at vi ikke sier at handel på nedre tidsrammer er meningsløst. Man kan handle prishandling på en hvilken som helst tidsramme og tjene penger. Faktisk tjener folk penger på nesten hver tidsramme. Bare forstår at du må øke prishandlingsferdighetene og evnen til å lese prishandlingskonteksten før handel med lavere tidsrammer For noen menneskers hjerner virker det ikke med sine naturlige ledninger og disposisjoner For andre handelsmenn gjør det, så nøkkelen er å finne hvilket arbeid s for deg Hvis det gjør vondt i hjernen din, så er det sannsynligvis ikke for deg, så sørg for hvilken stil du handler, ikke å skade hjernen din, men engasjerer den godt. For de av dere som ønsker å lære å lese prishandling og ordren flytte bak det, ta en titt på vår prishandlings kurs for avansert pris hvor du vil lære regelbaserte prishandlingssystemer for å handle forexmarkedet. Husk å legge igjen kommentarene dine nedenfor og å Like og Tweet for å dele artikkelen. Også sørg for for å sjekke ut vår nyeste artikkel om pris handling trading. Hey Chris Interessant artikkel. Hva er veldig vanskelig er at 4 timers stearinlys vil dukke opp annerledes avhengig av din megler s server tid 4 timen er faktisk det eneste stearinlyset som viser dette problemet på tvers plattformer De 1 timers eller mindre stearinlysene alle synes det samme, og det daglige og oppe er så stort at et par timer forskjell i servertid gjør liten forskjell. Dine tanker om dette og selvfølgelig, la oss nå om thr mind blowing story. Good questi Vi har tilgang til aexcess selv om hva er ditt virkelige navn, ingen grunn til å skjule, vi er alle venner her. Ja, dette er sant, og derfor anbefaler vi 1. valg NY lukker fordi det har en ren 5-dagers handel uke eller 2. valg, London åpent siden London-markedet er det største og mange av dem bruker sine pivotpoeng basert på London åpen. Vi tror at de to vil ha størst effekt og være mest nyttige siden de er de vanligste tider som brukes. I vår prishandling Kurset har vi faktisk gjort kvantitative strategier basert på 4 timers tidsrammer for prishandlingsmønstre som viste noen fantastiske data. I forhold til tankebladet, diskuterer jeg om jeg skal skrive en artikkel om det som det er ikke bare en stor historie, men også en lang en hmm, tanker. Kjærlighet Chris. Chris, hvis du på din siste reise hadde en uruguaysisk grensemyndighet informert deg om at i Uruguay sier loven at du kan handle en tidsramme og bare en og at du må erklære det før du går inn, hva ville svaret ditt er Michael ps Nå er historien. Herregud, Chris, plz historien om meningsløse prisfluxuasjoner 2 Hvilket kurs har snikskytesystemet thanks. thanks også for lumosity, EXCELLENT. Jeg tenkte på en utmerket måte å dele historien på med å gjør det via Free Price Action Trading webinar Jeg gjør hver tirsdag klokken 10.00 EST på fxstreet Klikk på linken for å registrere deg, og du vil høre historien. Kjærlighet Chris. Jeg er enig med hva du må si dessuten, de store svingene er lett oppdaget i 4h diagrammer fordi det ligner det daglige diagrammet i en viss grad også jeg tror virkelig at 4h diagrammer er vårt syn mellom skogen og dens trær hmmm dens canopy. ps Jeg liker å høre den historien. Ja, god innsikt og intuisjon at 4 timers diagrammer er en fin balanse mellom kortere sikt og lengre sikt visninger, kan ikke være enig i webinar for å høre historien, så vi ser deg der. Hilsen Chris. Chris, takk for å svare på favoritt tidsramme spørsmålet Alt dette informasjon og hjelper gratis, du er en perle. Jeg er helt enig med deg Lavere tidsrammer er en rask og enkel måte å tømme kontoen på. Så mye adrenalin og tarmutslipp og dramatisk øker læringskurven eksponentielt. Takk som alltid, Chima. Am glad deg Nyt disse artiklene. De lavere tidsrammene kan læres, men læringskurven er mye lengre, mer bratt og også vanligvis en rutsjebane som handelsprosessen allerede er, og derfor støtter jeg disse 4 timers tidsrammer for læringsprosessen. Etter det , det er et stilspørsmål. Se deg på webinar. Kjærlighet Chris. thanks for all informasjonen Ønsker jeg visste om skjønnheten i de høyere tidsrammene da jeg først startet i forex. Min handel tok bare av etter at jeg flyttet opp fra lavere tidsrammer til 4 timer og daglig, og jeg husker at jeg fikk råd fra en av dine webinarer. Vi gleder oss til din stroy på denne tirsdagens webinar. Vennlig hilsen, når du snakker om New York i nærheten, og London åpent, anbefaler du cal Ibrating pivots i henhold til en av disse tider. I tilfelle av New York-tett, ditt første valg, ville dette virkelig bety at New York åpnet helt til New York i nærheten ville utgjøre uken, og London-aktiviteten før New York åpnet ville bli ignorert Er det ok å ignorere søndagsaktivitet Beklager jeg kan ikke bryte hodet mitt rundt dette raskt i kveld Vil se på lytte til webinar i innspilt form. Jeg anbefaler å kalibrere pivoter til London-åpningen hvis du kan, hvis ikke, så lukker NY dette betyr ikke at NY åpen for NY lukker, det betyr 24-timers perioden fra NY nær NY nær eller 17:00 EST til 17:00 EST. Jeg ignorerer søndager for sure. hope dette hjelper. Jeg gjorde det allerede i webinar som kom etter at jeg skrev dette innlegget så gå videre og sjekk ut webene mine rundt den dagen, og du vil høre historien. Kjære, Chris. Takk Chris Siden jeg flyttet fra 15m og lavere til 4t og daglige diagrammer, har min handel blitt bedre og jeg er mye roligere og mer avslappet handelsmann fordi jeg vet at resultatet vil ta tid a s Jeg jager ikke 10 piphandler lenger. Det tillater meg å lukke kartene og ikke se på dem i flere timer. Veldig glad du skrev om dette. Kurset ditt er utrolig og sterkt anbefalt til alle som liker de høyere tidsrammer. Jeg er glad å høre flyttingen i tidsrammer har ikke bare forbedret handelen din, men også hjulpet deg med å handle mer avslappet og rolig som er kritisk for trading. Og ja, det er viktig å føle at du kan handle fra diagrammer mens du er i stand til å gå bort gir deg en følelse av frihet og kontroll for å gjøre andre ting og ikke være gift med diagrammer som Johnny Bench. Takk for de hyggelige ordene på kursene. Alltid godt å jobbe med deg. Med vennlig hilsen Chris. Hei Chris, jeg er allerede abonner på betalt pris handling rådgivende tjenester De er hovedsakelig kurs og informasjon ser ut til å være samme som handel 4 timer og daglige diagrammer og går til 1 time sjelden. De snakker også om New York nært diagrammer og to eller tre inngangsmetoder basert på pinbars og innvendige barer. Vil Det er også gunstig å bli med på kurset ditt. Hva er forskjellig. Jeg har en følelse jeg vet hvilke tjenester du refererer til. Mine tanker er om mønstre som inne i barer og pinnestenger på 4 timer og daglige diagrammer var nok, hvorfor ville bankene være Spenderer tusenvis av timer trening sine handlende når det kan være så enkelt. Svaret kommer ned til kontekst og leser pris handling i sammenheng, ikke bare noen få enkle mønstre. Dette er det jeg lærer i løpet av kurset mitt, hvordan man går utover noen enkle mønstre for å les prishandlingen i sanntid, og handler det. I dette kurset lærer jeg deg hvordan du handler trender, tilbakekall i trender, overganger i trender, finne viktige reverseringer, høye sannsynlighetskutt, kritisk støtte og motstandsnivåer, sammen med riktig risikostyring og vellykket handelspsykologi så mye. Heldigvis gir dette deg god informasjon til å jobbe med. Med vennlig hilsen, Chris Capre. Takk for ditt oppriktige svar. Jeg tror har investert mer i alle trening og veiledningssystemer enn min trading konto og det har forårsaket mer forvirring Derfor har jeg kommet ned til min gamle påvist og testet metode av 5 og 13 ema crossover i retning av 55 ema jeg får gode resultater og ser ut til å bruke det på indekser på daglige tidsrammer. Jeg les med interesse dine dailt-mails, men de virker forsinket med en dag. Ingen av mine daglige mails og innlegg er forsinket. Jeg er bare i den amerikanske tidssonen som kan forklare det. Alt det beste og lykke til trading. Med vennlig hilsen, Chris Capre. Jeg anbefaler faktisk flere typer 4 timer stearinlys, NY lukk er en av dem GMT 00 00 virker også også, men det avhenger av det bestemte systemet som brukes som noen fungerer bra med ett system, men ikke en annen. Med vennlig hilsen, Chris Capre. Takk du har alltid hatt det gode innblikk jeg har hatt, og jeg synes at jeg har fått svært meningsfylt forslag fra artikkelen din for å dypt vurdere mitt perspektiv om handelstiden. På den måten vil jeg spør ett spørsmål som har plaget meg f eller lang tid Det ene spørsmålet gjelder det faktum at formen på 4HR-lys varierer så mye mellom forskjellige kartleggingsprogrammer. For eksempel bruker jeg for øyeblikket tre kartingsprogrammer som er Intellichart, MT4 i Alpari Japan med live-konto og MT4 av FXDD med demo-konto Og jeg må legge til at både Alpari Japan MT4 og FXDD MT4 bruker NY økt lukkertid data. Then, når jeg sammenligner 4HR stearinlys av disse karting programvare, er 4HR stearinlys av to MT4s nesten identiske Men 4HR stearinlys er de helt forskjellige tingene mellom to MT4s og Intellichart Faktisk, det hadde vært en kort periode da jeg hadde abonnert på Esignal og Pro Real Time. Men straks etter at jeg abonnementet, sluttet jeg øyeblikkelig å bruke disse kartleggingsprogramvarene. Årsaken til det er den fullstendige forskjellen av 4HR stearinlys mellom Esignal, Pro Real Time, MT4s og Intellichart. Spesielt som av grunnen til å abonnere på Esignal, hadde jeg søkt kartleggingsprogramvaren hvis prisdata er absolutt r eliable one Men forskjellen på 4HR stearinlys formene jeg hadde lagt merke til like etter abonnement hadde virkelig motet meg Og jeg la også merke til den lille forskjellen på de daglige lysformene. Så jeg hadde blitt på tap av hva jeg skulle tro. Jeg har observert mange ganger at 4HR tidsrammen ofte skaper en virkelig vakker trend chart. Og takket være den store artikkelen av deg om høyere tidsrammehandel, vil jeg virkelig konsentrere meg om tidsrammen mer enn 1HR, spesielt 4HR-tidsrammen som min viktigste handelsramme fra nå av Men akkurat nå kan jeg ikke gi full tillit til 4HR-diagrammet for å bruke til handelsbeslutningen på grunn av de forskjellige former for 4HR-lys som jeg har beskrevet så langt. Jeg vet at du har brukt Intellichart Det faktum gjorde meg veldig glad da Jeg visste om det for første gang, og da jeg søkte på nettet for den beste kartleggingspakken, var Intellichart høyt ansett. Men den fullstendige forskjellen på 4HR tidsramme lysformene har ikke gitt meg tankene. Ville du gi meg noen forslag om hvordan man skal håndtere problemet jeg har beskrevet. Et stort spørsmål, men en god. Først er det viktig å innse at det ikke er faste tidsrammer for de 4 timers diagrammer som alle bruker, eller er riktig tidsrammeoppsett mens andre er ikke min Fxtrek skiver de 4 timers diagrammer annerledes ved å starte 1 time i London åpnet. Andre starter på London. begge kan fungere, og derfor dekker jeg dette i kurset. nøkkelen er å finne en som fungerer for deg og bare handle dem dette er derfor vi gir en kvantitativ kant i kurset som deler forskjellene i 4-timers starttider. Så ingen grunn til å bli motløs, bare kjenn forskjellene og handle i henhold til dette. Med vennlig hilsen, Chris Capre. Takk så mye for kommentaren i din travle jobb. schedule. After å ha lest din kommentar, føler jeg nå at jeg har savnet den virkelig viktige tingen og har brydde meg for mye om det som er sekundært i lang tid Årsaken til at sannsynligvis har vært, har mitt sinn blitt rettet mot hvordan aspektet av handelen mye uten at jeg har skjønt det. hallo chris, takk for dine verdifulle forklaringer, men jeg har sett mye i e-postene dine og også på nettstedet ditt som du sa tenker på handelspris handling bare i høyere tidsrammer er ikke sant, og hvis noen forteller oss om at vi må handle pris handling bare i høyere tidsrammer han eller hun villar oss, kan du forklare hvorfor du har så stor inkonsekvens i dette spesielle emnet takk. Hum, jeg tror det er en misforståelse her Det er visse mennesker hvem sier den eneste måten, eller den beste måten å tjene lønnsomme handler ved å bruke prishandlinger, er på de høyere tidsrammer. Dette er ikke alltid tilfelle, og derfor er jeg uenig om at den eneste måten, eller den beste måten å være lønnsom, er på høyere tidsrammer Det er mange tidsrammer man kan handle lønnsomt hvis man lærer ferdighetene. Så det er ingen inkonsekvens her. Kjære, Chris. Takk for din overbevisende artikkel som dekker 4 timers diagrammer. Det er den beste pedagogiske innleggingen jeg har kommet over Det har også sementert min beslutning om å handle XAU USD i løpet av denne tidsrammen. Jeg praktiserer fx i 4 timers tidsramme, jeg bruker oss til å lukke, uken hvis lang øvre skyggebjelke kommer, går neste bevegelse opp eller ned, jeg vil vite, så hvis lang nedre skyggebjelke kommer, går neste bevegelse opp eller ned, ENKEL TID jeg kan ikke forstå øvre nedre skygge ELLER hengende mannskyttebrett du forklarer dette detaily med eksempel eur usd par dag uk tidssignalet virker bra, men en annen dag vi nærmer seg tiden som fungerer bra. Vi nærmer ikke prishandling på en slik mekanisk måte som gjør handelsavgjørelser basert på rene mønstre. Vi forstår først prishandlingssammenheng da det ikke er noe svar på spørsmålet ditt, og Ikke klart svar uten kontekst. Med vennlig hilsen, Chris Capre. i har tvil i harmi-baren, hvordan det er mulig at et stearinlys åpner seg nært i kroppen til forrige linje når den forrige linjen lukkes i løpet av den tiden neste bar åpner i det perspektivet HARMI, bullish, bearish ENGULF PATTERN forklare dette også. Kan du gi siste 10 år 4HR lysestake i UK OPENING TIME FRAME OG US LUKTID FRAME 4 HOUR CHARTS hvis mulig vennligst fortell punktet com OTHERWISE hvis du har en slik praksis av skjermbildet diagram når du gjorde i fortid, kan du sende meg en mail for bedre forståelse for fremtidens prediksjon. Kanskje du ikke lest mitt siste svar, så vær så snill å lese det første. Men denne informasjonen du ber om er for betalte kursmedlemmer som du er velkommen til å bli med. Med vennlig hilsen, Chris Capre. Jeg tar definitivt notater her om handel med de 4 timers diagrammene som er satt og glemmer handel jeg jobber hele dagen, så var på utkikk etter en måte å trade. thank du en million og ser frem til mer innhold fra deg. du er en ekte markedsveiviker jeg har fulgt dine metoder, og de er det jeg alltid vil følge når min live-aksje fortsetter å vokse. Hold opp det gode arbeidet. Jeg liker å handle de 4 timers diagrammer med 1 timers diagrammer. Am glad du delte dette artikkel om handel med 4 ho ur tidsrammer som jeg kombinerer dette med min pris handling analyse. Han Chris jeg håper du husker meg Gratulerer nytt år Jeg kan være forsinket for å kommentere denne artikkelen, så min unnskyldning Den ovennevnte artikkelen virkelig forklarer egentlig så klart at jeg kan se gjennom krystallkulen ha ha Jeg hadde helt glemt bestillingsflyten, da dette er nøkkelen til å forstå hvordan markedet fungerer når man ser lavere TF sammenlignet med 4 timer TF Jeg legger merke til at du nevnte å sette inn et spørsmål her Morsomt Jeg har et spørsmål i tankene Ved handel på 1HR TF, sørger du for at trenden er i samme retning som 4HR TF Jeg er sikker på at dette kommer til å blunke jeg har skrevet ut og lagt det i min handelsbok for referanse Takk en million Robert. Copyright 2007 - 2017 2ndSkiesForex Alle rettigheter reservert Vilkår Tjenestesikkerhetspolicy. NO FINANSIELL RÅDGIVELSE - Informasjonen på og eventuelle korrespondanse fra eller entreprenører og eller ansatte på nettstedet er kun gitt for utdanning og informasjonsformål, uten noen uttrykkelig eller underforstått garanti o f enhver form, inkludert garantier for nøyaktighet, fullstendighet eller egnethet for et bestemt formål. Opplysningene som finnes i eller levert fra eller gjennom dette nettstedet, er ikke ment å være og utgjør ikke økonomisk rådgivning, investeringsrådgivning, handelsrådgivning eller andre råd Informasjonen på dette nettstedet og levert fra eller gjennom dette nettstedet er generelt av natur og er ikke spesifikt for deg, brukeren eller noen andre. Du bør ikke foreta noen beslutning, finansiell, investering, handel eller annen måte, basert på noen av opplysningene presentert på DETTE WEBBPLATSEN UTEN FORBINDELSE UAVHENGIG FORSIKTIGHET OG KONSULTASJON MED EN PROFESSIONELL MAKER ELLER KOMPETENT FINANSIELL ADVISOR Du forstår at du bruker all informasjon som er tilgjengelig på eller gjennom dette nettstedet PÅ DIN EGEN RISIKO. RISKOPPLYSNING - Handel med utenlandsk valuta, aksjer, futures , varer, indeks futures eller andre verdipapirer har potensielle belønninger, og det har også potensielle risikoer. Handel kan ikke være egnet for Alle brukere av denne nettsiden Alle som ønsker å investere, bør søke egen eller uavhengig økonomisk eller faglig rådgivning.

No comments:

Post a Comment