Friday 20 October 2017

Forex 34 Ema System


3 Range-bound trading 34 EMA 5 EMA. Innlevert av Edward Revy 17. desember 2009 - 17 56. Mange systemer starter med ord jeg har observert diagrammer for en stund, og plutselig kom en ide opp i hodet mitt samme var med dette en for meg Jeg har sett på diagrammer, særlig på bevegelige gjennomsnitt, og kom opp med en handelsplan for å forutse kommende markeder. Dette er den tidligste gjenkjenningen av et marked som jeg kjenner, og jeg vil dele det med i dag. På hver tidsramme trenger vi to bevegelige gjennomsnitt 34 EMA og 5 EMA. Etter at begge glidende gjennomsnitt har vært å skille fra hverandre markedet gikk, begynner å se på det første lysestaken for å berøre både glidende gjennomsnitt kroppsskygger, alt teller Her er vår første kandidat på skjermbildet under. Dette er det første tidligste tegnet at et sidelengs mønster kan dannes. Jeg brukte ord kan være fordi vi ikke vet hva som er for oss foran. Men la oss gå trinnvis. Nedenfor er hva du vil faktisk se i sanntid. Vå neste Trinnet er å se bak lysestaken og identifisere nærmeste sving høyt og lavt. Begge disse svingene skal ligge utenfor referansestålens kroppslengde, inkludert skygger. Referansestearinlys er den som jeg har sirklet i blått. Når vi har funnet begge svinger, tegner du horisontale linjer trodde dem som vist på skjermbildet under. Det er ditt forventede områdeområde foran. Så lenge prisen forblir inne i det området, kan du behandle det som et områdebundet trekk. Nå ser du hva som var de faktiske resultatene. Prisen holder innenfor det spådde området Ganske god prognose, er det ikke Forresten forlot jeg MACD på diagrammene bare for referansen til metoden jeg har beskrevet tidligere i intervallbasert handel 2. Men det er ikke alt Vi kan gå videre og hver Når et nytt lys berører både Flytte gjennomsnitt, er vi frie til å tilbakestille rekkeviddegrensene våre til nye høyder og nedturer ved hjelp av de samme gamle reglene. Rammegrensene kan gå opp og ned under hver ny omstilling, det er fint. Du kan nå handle breakouts ut av disse områdene, eller vent til Det er en ny trend som skal omsettes. Når du stiller inn igjen, hold grensene for det aller første området for referansen, når prisen endelig bryter det nivået som er betydelig prestasjon, og et nytt kapittel for en ny trend. Truly din Edward Revy. Submitted av Keith 2. januar 2010 - 00 21.Hun du og familien har et veldig godt nytt år Takk for at du deler dette trikset for å forutsi at du har et stort marked. Bare ha noen spørsmål. 1 Hvilke riktige strategier anbefaler du i en slik tilstand? avgjøre når tidsintervallet avsluttes og sann utbrudd skjer ved å bruke RSI, MACD, bar nær over MAs, etc. Jeg tror at hvis vi er i stand til å spore varierende marked, så kan vi dra nytte av det. Takk, Hilsen, Keith. Submitted av Edward Revy 14. januar 2010 - 06 52.Takk, Keith. While i serien bruker vi våre definerte utvalgsgrenser til å gå inn og ut av trades. We kan også bruke Bollinger-band, hvor vi trygt kan handle utslaget av BB linjer Det er en kjent strategi som kan være downlo aded på vårt forum Gimme bar system by. Also vi kan legge til RSI på toppen, og ta bare de handlene der RSI 3 har nådd oversold overkjøpte nivåer Siden vi vet at markedet er i området til det bryter ut, vil RSI tillate å fange et momentum Samme triks kan gjøres med Wiliams R-indikator eller Stochastic. En utbrudd er gyldig når den overgår rekkeviddesgrensene, nemlig et nytt lys ikke bare pokes, men lukker utenfor grensene. Da vi kommer med noen neste lys, forventer vi en re-test av breakout nivået, hvis det holder markedet lukkes utenfor rekkevidde igjen så kan vi planlegge våre bransjer med trenden. Denne strategien kan bidra til å visualisere ideen om handel gyldige breakouts og unngå whipsaws Trading Breakouts av Breakout. Best regards, Edward. Best regards , Edward. Trading System Test 34 EMA Crossover System. Postet 5 år siden 10 35 PM 6. mars 2012 9 Kommentarer. Greetings earthlings Jeg, Robopip, har dukket opp fra min pod for å introdusere det neste mekaniske handelssystemet som jeg vil være tilbake ng. Anten fra å gi paulaelli æren av å bli med vår beste Forex Systems Hall of Fame, 34 EMA Crossover Systemet også fanget min interesse på grunn av sin rene enkelhet. Det benytter seg av 5 EMA og 34 EMA på den daglige tidsrammen for å identifisere medium - langsiktige trender og det samme settet av eksponentielle glidende gjennomsnitt på 1 timers diagram for å bestemme inngangspunkter. Systemet kan også inkludere RSI Stokastisk og MACD for bekreftelse, men siden den nøyaktige bruken av disse indikatorene ikke var nøyaktig spesifisert bestemte jeg meg for å forlate disse ut mens mekanisere systemet for backtesting purposes. Without videre ado, her er resten av mine mekaniserte backtesting parametere for paulaelli s 34 EMA Crossover System. Time rammer brukt Daglig diagram for retning, 1 time diagram for inn - og utgangspunkter. Antall risikoer per handel 1.Look for BUY signaler bare når 5 EMA har krysset over 34 EMA på det daglige diagrammet Se etter SELG-signaler bare når 5 EMA har krysset under 34 EMA på det daglige diagrammet. høne 5EMA krysser over 34 EMA på 1-timers diagrammet Plasser lange ordrer 20 pips OVER SLUKKET av crossover-lyset 2 Selg når 5EMA krysser under 34 EMA på 1-timers diagrammet Plasser korte ordrer 20 pips under lukk av crossover stearinlys. Det opprinnelige systemet krever å se på tidligere høyder og nedturer i diagrammene. Men jeg har sett hvordan noen mennesker forestiller seg topper og bunner når det ikke er noen, så jeg bestemte meg for å gjøre avgangsvilkårene mindre subjektive. stopp tap på høye for korte handler eller lav for lange handler av crossover stearinlys Legg til et bakre stopp med samme størrelse som startstopp 2 Profit mål Plass resultatmål 150 pips vekk fra oppføringen Jeg bestemte meg for å bruke 150 pips fordi det er s nær halvparten av parets ukentlige ATR for det siste året Dette stemmer opp med paulaelli s mål om å fange mellomtidsutvikling 3 Nye kryssinger Når en ny crossover skjer i 1 time tidsrammen mens en stilling fortsatt er åpen, avslutter du lysets åpenhet etter crossover candle. But før jeg trekker tilbake til min pod for å begynne å jobbe med dette systemet, la meg minne deg på at disse mekaniserte reglene som jeg kom opp med, er bare nær tilnærminger til det aktuelle systemet som Paulaelli har utformet. Vær oppmerksom på at det kan være noen uoverensstemmelser her og da da jeg prøvde mitt beste for å mekanisere noen regler som syntes å være subjektive fra denne ydmyke robots synspunkt. Vær sikker på at du passe på for utgivelsen av backtesting-resultatene 14. mars 2012 Det er neste onsdag. Også jeg vil oppfordre deg til å sende inn innmeldingene til vårt pågående Best Forex Trading System for mars. Som Forex Ninja nevnt i hans You Trade, We Aid-artikkel, svarer hver komplette innsending til 1 donasjon til vår veldedighet i måneden som er verdensvisjonen. På toppen av det, hvis systemet setter på kronen, vil du kunne bli med i Hall of Fame og donere 10 til din valgte veldedighet også. Ikke så god. Hva venter du på? Send inn dine innlegg nå. bc 34 brukes av Raghee Horner, den berømte Queen of BabyPips Årsaken til å bruke 34 og 5 er fordi de er magiske Fibonacci-tall. I den virkelige verden vil strategien bli programmert da Robopip løper så gjennom en serie med hundrevis av innstillinger. For eksempel kan man prøve en lang EMA på 30, 31, 32, 34 eller 35. Dette er 5 alternativer. Man kan da prøve en kort EMA på 2, 3, 4, 5, 6 eller 7. Dette er 6 alternativer. å eksperimentere med en fortjeneste på 100, 115, 130 og 145 Det er 4 alternativer. En liten matte med tilgjengelig antall alternativer får deg.5 alternativer 6 alternativer 4 alternativer 120 mulige kombinasjoner. Alle 120 mulige kombinasjoner vil automatisk løpe gjennom back-testing programvare for å se hvilke som gir mest profitt med minst kontoen trekke ned. Dette er prosessen med strategioptimalisering calibration. julianht17 fordi 34 er et fibbonacci nummer. Veldig enkelt og veldig objektivt. Min type system. Kanskje jeg kan fryse det opp litt å legge til fibreprojeksjoner med det. det ser ut som et enkelt og lett å bruke system, jeg liker det. Det skal være høyt, lavt eller nært 5 EMA og 30 EMA. Jeg er enig med flertallet av punktene i denne artikkelen, og det er flott uten tvil. Virkelig et flott innlegg jeg liker det veldig mye Her finner jeg alt i detaljer Jeg håper jeg vil se denne typen innlegg igjen i bloggen din Takk. System gjennomgang 34 EMA System. Posted 5 år siden 10 34 PM 13 Mars 2012 1 Kommentar. bip boop beep beep. Greetings mennesker jeg har kommet tilbake fra en ukes lang opphold i min pod hvor jeg knust tallene på paulaelli s 34 EMA Crossover System Ikke bare har jeg gjennomført backtests fra juli 2011 til februar 2012, men min trofaste prosessor er også klar til å kutte ut systemets karakterer basert på mine rammer for mekaniske systemer. I løpet av de siste åtte månedene kunne systemet generere totalt 70 bransjer med bare 23 vinnere i løpet av tiden, pumpet det ut bare -2 22 retur Likevel, PL er ikke det eneste målet på systemet som er vellykket, så la oss se på hvordan det også gikk i forhold til andre faktorer. Profitability 10 20. Systemet kan ha endt med et lite tap over 8 - månedersperioden, men det har sine vinnermåneder Faktisk har systemet selv fått en 5 54 avkastning på sin største vinnende handel i løpet av tiden. Den vinnende frekvensen på 32 86 gjør ikke imponere meg selv, og det tapte strek av 6 handler tilbake i desember er litt skremmende, i hvert fall i vår galakse s standards. Risk Tolerance 8 20.Since systemet genererte en negativ avkastning akkurat som Sproule System gjorde, kom Sharpe-forholdet også negativt. Som jeg har nevnt før, er det ikke akkurat et poeng i favør av risikotoleranse. I motsetning til Sproule System, 34 EMA Crossover System s største drawdown var litt mer tolerable på -3 64 så jeg bestemte meg for å gi det noen ekstra poeng Også den gjennomsnittlige tapende handel på -0 64 sannsynligvis ville ikke være for psykologisk vanskelig å tåle. Nybegynner - friendliness 8 10.Prior å tweaking systemet for backtesting formål må jeg innrømme at det allerede fikk øye på grunn av sin enkelhet Bare et par EMAs og et etterfølgende stopp høres enkelt nok, right. But da jeg begynte å mekanisere noe av sin Regler, jeg skjønte at systemet var altfor enkelt for sin egen godhet. Det var noen uklare regler om oppføringer og utganger som kan forveksle en nybegynner forvirret, så jeg bestemte meg for å trekke ut bare noen få poeng for nybegynner-vennlighet. Totalt score 26 50. O verall, systemet tjente totalt 26 poeng på 50, men husk at dette er poenget for min mekaniserte versjon av paulaelli s originale 34 EMA Crossover System Hvis du husker, måtte jeg legge til noen få detaljer her og der i for å gjøre det lettere for min høyhastighets prosessor å knuse tallene. Mens dette systemet endret flere drawdowns og en seks-trade tapende strikke, må jeg gi rekvisitter til sin bakre stopp som gjorde at systemet kunne låses inn fortjeneste regelmessig under sterk Flytter Likevel tror jeg dette systemet har flere områder å forbedre Hvis du har noen ideer, vær så snill å skyte dem min vei. Med det, tror jeg det er trygt å si at vårt søk etter Hellige Grailsystemet fortsatt er på Hellig Grailsystem Finn deg, vi må.

No comments:

Post a Comment